Doprava a platba

Doprava

Česká pošta – Balík do ruky

Česká pošta – Balíkovna

  • Balík bude doručen na Vámi zvolenou výdejnu potvrzenou v závazné objednávce.
  • Seznam výdejních míst naleznete v objednávce při volbě Balíkovna.
  • Výdejny jsou označeny názvem Balíkovna.
  • Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu: www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik
  • Úložní doba na poštách nebo jejich partnerů je 7 kalendářních dní.
  • Úložní doba v Balíkovna-BOXECH je 2 dny.
  • Prodloužení úložní doby není možné.
  • K vyzvednutí balíku budete potřebovat unikátní kód pro vyzvednutí, který vám zašle dopravce v e-mailu nebo sms.
  • Kontakt na zákaznický servis společnosti Balíkovna: (+420) 218 218 218 nebo pomuzeme@balikovna.cz

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po telefonické domluvě na následujích adresách:

  • Česká 654/2, 671 72 Miroslav
  • Tiskárna Fronte, Husovo náměstí 54, 533 04 Sezemice

Soukromým přepravcem na paletě

Pokud hmotnost objednávky přesáhne 60 kg, vyhrazuje si prodejce právo zaslat zboží soukromým přepravcem na paletě, o čemž bude kupujícího dopředu informovat telefonicky nebo e-mailem.

Kupující má povinnost zboží neprodleně převzít, vlastními silami uskladnit na místo určení a zkontrolovat neporušenost obalů zboží. V případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít, situaci zdokumentuje (fotograficky) a neprodleně o tom informuje prodávajícího. Pokud kupující otálí nebo odmítá zboží převzít, má přepravce právo zboží odvézt a nedodat. V případě, že má kupující o zboží i nadále zájem, zajistí si dopravu na vlastní náklady přímo z tiskárny Fronte, Sezemice.

E-mailem

Pokud si objednáte zboží z kategorie Elektronické materiály, bude Vám po zaplacení objednávky zaslán během několika minut e-mail s odkazem pro stažení zakoupeného elektronického materiálu. Tento e-mail se automaticky posílá z e-mailové adresy no-reply@digitalcreator.cz. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat: (+420) 723 093 210 nebo obchod@hanami.cz.

Platba

Platební brána Comgate

Bezpečný způsob platby přes platební bránu Comgate. Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platební metody na bráně Comgate

  1. Platby kartou – nejběžnější platební metoda, kterou využívá přibližně 80 % zákazníků. Přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.
  2. Apple Pay – platba pomocí karty virtualizované do Peněženky Apple. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.
  3. Google Pay – platba kartou uloženou v Peněžence Google. Zobrazuje se na kompatibilních zařízeních.
  4. Bankovní převody – převody mezi bankovními účty bez nutnosti použití platební karty. Platební brána umožňuje PSD2 platby, online bankovní převody, QR platby i bankovní převody bez okamžitého potvrzení.

Platební brána Comgate

Bankovní převod

Možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na náš účet u Fio banky, a.s. Číslo našeho účtu je 2201975583‬/2010. Jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.