Časté dotazy
1. KDY DOSTANEME PDF SOUBORY ZDARMA? PROČ NÁM NEPŘIŠLY PDF SOUBORY?
Odpověď: Na PDF soubory zdarma k učebnicím pro 1.-3. ročník má nárok každý zákazník, který si objedná daný produkt v počtu minimálně 5 kusů. Na shrnutí objednávky (kterou dostanete e-mailem), je pdf zaznamenáno jako dárek.
PDF je vždy odesláno až po zaplacení zakázky z adresy DIGITAL CREATOR.
- platba kartou (okamžitá platba), ihned po zaplacení se z platformy DIGITAL CREATOR odešle PDF soubor na e-mailovou adresu zadanou ve Vaší objednávce.
- platba převodem (na fakturu se splatností), PDF se z platformy DIGITAL CREATOR odešle poté, co bude úhrada připsána na náš účet, v e-shopu bude stav objednávky změněn na „PLATBA ÚSPĚŠNÁ“ a bude tam zapsán datum platby. Toto musí účetní nastavit ručně po kontrole bankovního výpisu, tzn., že odeslání PDF může mít několik dní zpoždění od data, kdy jste platili.
PROBLÉMY S DORUČENÍM PDF: Pdf není doručeno, pokud uvedete chybnou e-mailovou adresu. PDF také není doručeno paní učitelce, která z učebnice učí, pokud je na objednávce e-mail např. na sekretářku, vedení školy a jiné vyučující.
PDF, na která nemáte nárok zdarma ve Vaší objednávce, si můžete objednat a koupit. Systém odesílání je stejný jako u PDF zdarma.
2. JAKÝM ZPŮSOBEM MÁM OBJEDNÁVKU PLATIT?
Odpověď:
- Objednávka jako soukromá osoba (bez IČ), platí se ze soukromého účtu. Můžete platit kartou přes platební bránu nebo převodem na účet, ale platbu vyžadujeme předem, tzn., objednávku začneme vyřizovat až po připsání částky na náš účet.
- Objednávka na školu, na firmu (na IČ), platí se převodem z účtu školy. Na objednávce musí být vybrána možnost „Objednávám na školu nebo firmu a chci doplnit fakturační údaje“ a vyplněny firemní údaje vč. správného IČ školy (firmy). Po objednání dostanete na e-mail shrnutí objednávky ke kontrole, což není daňový doklad a NEPLATÍTE PŘEDEM!
Fakturu k zaplacení obdržíte v balíku s 30denní splatností a platíte až po kontrole zboží v balíku v době splatnosti.
3. NAPSALI JSTE NÁM DO FAKTURY CHYBNÉ ÚDAJE, MŮŽETE NÁM JE OPRAVIT?
Odpověď: Na fakturu se vygenerují přesně ty údaje, které Vy vyplníte v objednávce. Častou chybou je, když objednáváte „na školu“ (tzn., že se má zboží hradit z účtu školy, až po obdržení zásilky), ale Vy v objednávce nevyberete možnost – „Objednávám na školu nebo firmu a chci doplnit fakturační údaje“, nezadáte IČ firmy, nebo zadáte špatné, a proto se vygeneruje faktura na Vaše jméno a adresu, případně s chybnými údaji.
4. BUDE NA FAKTUŘE UVEDENO MOJE JMÉNO? MŮŽETE HO VYMAZAT?
Odpověď: Pokud zvolíte možnost – „Objednávám na školu nebo firmu a chci doplnit fakturační údaje“ – v objednávkovém dotazníku a na shrnutí objednávky Vaše jméno a příjmení figuruje (aby bylo dohledatelné, kdo zboží objednal), ale na faktuře se jméno a příjmení neobjeví, tam bude jen fakturační název školy.
5. POTŘEBUJI K OBJEDNÁVCE 2 FAKTURY. JAK TO MÁM UDĚLAT?
Odpověď: Z každé objednávky se v e-shopu automaticky generuje 1 faktura s údaji, které do objednávky uvedete. Pokud potřebujete 2 faktury, je nutné udělat 2 objednávky a do každé objednávky vybrat jen to zboží, které chcete mít na faktuře uvedené. Pokud děláte obě objednávky zároveň a bude se zboží odesílat najednou (v 1 balíku), napište prosím do POZNÁMKY, ke které objednávce má být připočítáno poštovné.
6. NEVYZVEDL/A JSEM SI BALÍČEK ZE ZÁSILKOVNY NEBO BALÍKOVNY. CO MÁM DĚLAT?
Odpověď: Pokud si objednáte zásilku do Balíkovny nebo Zásilkovny (balíček může mít hmotnost max 5 kg), dostanete SMS zprávu o tom, že si máte zásilku vyzvednout a také informaci, kolik dní bude zásilka uložena. Když si ve stanovené době balíček nevyzvednete, ten se automaticky vrací zpátky na adresu Nakladatelství Hanami. Chcete-li jej poslat znovu, je třeba nás kontaktovat, domluvit se na znovuzaplacení poštovného a my pošleme zásilku podruhé. Nakladatelství ani Balíkovna (Zásilkovna) nevracejí peníze za nevyzvednuté zásilky.